Kursy

kursyAnna Możdżyńska – absolwentka Akademii Trenera na WSB w Poznaniu.

Pracuje w sektorze HoReCa od 17 lat, służąc radą i pomocą tym, którzy stawiają pierwsze kroki, oraz wszystkim nastawionym na zmianę.

Trener, wykładowca, szkoleniowiec, pilot wycieczek, przewodnik turystyczny oraz szczęśliwa żona i mama 2 córek.

Szanowni Państwo,

Zapraszam firmy, hotele, restauracje, kawiarnie oraz wszystkich tych, którzy pracują w sektorze usług, do skorzystania z mojej oferty szkoleniowej.

Jako trener specjalizuję się w szkoleniu personelu z zakresu usług sprzedażowych, z podnoszenia standardów obsługi klienta, a także z motywacji, negocjacji, organizacji czasu pracy. Ponieważ dorośli uczą się przez doświadczenie, podczas moich zajęć pracujemy metoda warsztatową.

Omawiamy case studies, inscenizujemy sytuacje trudne, konfliktowe, aby kursanci mogli przećwiczyć poprawne zachowanie w relacjach z klientem, które do tej pory sprawiały, że czuli się bezradni.

Kto pierwszy przychodzi do firmy Klient czy pracownik?

Pracownik.

Naucz więc swojego pracownika takiej obsługi, żeby sam czuł satysfakcję z pracy, aby sprawił, że klient wróci, a zyski podziel tak, aby pracownik czuł się doceniony – oto według mnie podstawa budowania relacji w firmie.

Zadzwoń, napisz, zapytaj – odpowiem czy mogę podjąć się szkolenia Twojego personelu.

Po każdym szkoleniu firma otrzymuje moje 3 miesięczne, bezpłatnie wsparcie, konsultacje oraz korektę błędnych zachowań, tak aby procedury wyćwiczone na szkoleniu, zaczęły obowiązywać w codziennej pracy ludzi, którzy się u mnie szkolili.

W oczekiwaniu na kontakt, pozdrawiam!

Dokumenty PDF do pobrania

Zarządzanie czasem

Jakość obsługi w hotelu

Profesjonalna recepcja

Profesjonalny housekeeping

Kontakt

e-mail: anmol@interia.pl
tel: 605 23 77 70

mgr Anna Możdżyńska
Pilotaż, Przewodnictwo, Usługi edukacyjne

Ul.Wschodnia 11/27
78-100 Kołobrzeg
NIP: 671-103-79-86